Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01/2011

Ryzyk-fizyk

1. Rzadko widać, że się uśmiecham – taka cecha osobnicza. Na przykład w telewizji nie miałbym czego szukać. Nie znaczy to jednak, że nie uśmiecham się w ogóle; po prostu – jak mówią niektórzy z przyjaciół – cieszę się „do środka”. Dziś mam szczególny powód, żeby ucieszyć się „na zewnątrz” i do wielu ludzi, którzy nie znają mnie zbyt dobrze. Uśmiechnąć tak, żeby to zobaczyli.

2. Uśmiecham się do wszystkich, którzy poświęcili mi czas i zaufali w trakcie pracy na książką „Kapuściński non-fiction”. Nie zapominam o polemikach, nieraz wściekłości, wrogości i uczuciach, które nawet trudno nazwać, jakie wywołała moja książka. Dziś daruję sobie tę część. Będzie sentymentalnie, bo jak człowiek dostaje taką fajną nagrodę, to od razu czuje się w prawie do pobycia przez chwilę sentymentalnym. Poza tym nigdy się nie składało, żeby publicznie podziękować wielu ludziom, którzy dali mi kawałek, albo nawet całkiem duży kawał swojej wiedzy i mądrości. Chciałbym to zrobić teraz.

- pisze Artur Domosławski, Dziennikarz Roku 2010.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.